Aankomst Hanoi

25 juli 2023 - Hanoi, Vietnam

Dag 3

Na een heerlijk nachtje vliegen en slapen (Hans wilde niets van de illegale pillen innemen) kwam 50% van ons gezelschap-van-twee compleet brak aan op SchipHanoi. Ons leven bestaat vooralsnog uit wachten en dit keer was het op onze bagage.

Je maakt er maar wat van en dit gaf ons mooi de tijd om iedereen eens te onderwerpen aan een “wie zit in het onderwijs-test”, want logischerwijs ga je niet in het hoogseizoen naar Vietnam als het niet heel erg nodig is.

Uiteindelijk hadden we een leuke ploeg bij elkaar, onder de bezielende leiding van Floris.

Er stond een mooie bus voor ons klaar (ons = 25 man/vrouw/weethetnogniethelemaal) en we kregen aardig wat info te verwerken.

Eerst maar eens eten in een prachtige zaak.

Vervolgens naar onze kamer en wat denk je…rozenblaadjes 😆💖. Hans had in zijn aanmelding gevraagd om vliegtuigstoelen naast elkaar omdat het onze honeymoon is. Nooit bij nagedacht dat men hem serieus neemt. Volgens Floris worden we in elk hotel verwend 😂😂Wij zeggen niks 🤐.