We vertrekken naar Vietnam!

24 juli 2023 - Schiphol Airport, Nederland

Jorinde was zo lief ons weg te brengen, super fijn, Want deze senioren zijn ook geen 50 meer.

Op Schiphol verliep alles op rolletjes. Al met al waren we slechts anderhalf uur verder voor we aan een stervensdure muffin zaten. Deze was dan wel gebakken door Jaimy Oliver, dus dan mag het.

Helaas had onze vlucht een dik uur vertraging. Een gezin was zo bijdehand om de handbagage afmetingen niet paraat te hebben. Het mocht wat kosten. Wij vonden Turkish Airlines wel erg streng… het kon zomaar zijn dat de urn van opa of oma de koffer in moest; die stop je toch niet zomaar in een leeg boterkuipje?!?

Ik had het niet verwacht, maar ook deze dag heeft een einde. We zitten, as we speak, op Istanbul AirPort te wachten op de helse vlucht naar Hanoi.

Gelukkig hebben we illegale slaappilletjes dus daar mee hoop ik toch een uurtje of 6/7 flink van de wereld te zijn, terwijl Hans over me waakt.

De plaatselijke tijd is nu 0.55 en de verwachte aankomst is 10 uur later. Geen idee hoe laat het in Hanoi is; we laten ons verrassen.

Xx