Victoria Resort in Phan Thiêt

9 augustus 2023 - Thành phố Phan Thiết, Vietnam

In de avond een vent (cocktail) in de ochtend een vent, zal Hans gedacht hebben, want de man zat om half 6 al in onze voortuin.
Die is niet goed meer, hoor, daar moet hulpverlening op.  Om 6 uur ben ik maar eens naast hem gaan zitten, want er viel op dat onchristelijke uur al best wat te genieten van ons mooie uitzicht.
Na het prima ontbijt zijn we lekker in de zee gaan zitten, misschien overbodig te vermelden, maar uiteraard aan het randje.

De rest van de dag hebben we doorgebracht in onze tuin, beetje dutten, gebruik maken van de buiten douche (heel leuk), beetje internetten en we hebben nog een klein wasje “gedraaid” want we gaan natuurlijk niet een vermogen neerleggen voor frissere onderbroeken en sokken, dat kan ook best minder fris 😝.

We hebben zojuist heerlijk gedineerd en nog nooit zo kort. Hans had namelijk een Thaise curry besteld “ja hoor, doe maar spicy”. Hij verschoot er van 😂😂. Arme ziel!

1. Leonie:
    9 augustus 2023
    Whahahahahahhahah - ik ga weer stuk! Hoest met Hans?
  2. Marja van der Biessen:
    9 augustus 2023
    Heerlijk zo'n dagje rust, niets moet en alles mag, geniet ervan!
  3. Karin van Rooij:
    9 augustus 2023
    Je bent er toch maar naast gaan zitten dus om 6 uur...😀, wat zal dat lekker rustig geweest zijn aan het strand.
    Nooit eerder geprobeerd Spicy te eten daar? Voor ons, Nederlanders niet te doen heb ik het idee...
  4. Ellen:
    9 augustus 2023
    Bij 'mild' staan wij westerlingen al in de fik! Dapper van Hans! Lekker lange dag heb je zo .
  5. Josephine:
    9 augustus 2023
    Dat is nog een dauwtrappen. Allemachtig, ik moet er niet aan denken. Wel lekker lange dag natuurlijk. Veel bananen eten en thee drinken, Hans.